Powitanie wiosny z angielskim akcentem

W dniu 21 marca 2025 r. obchodziliśmy pierwszy dzień kalendarzowej wiosny. Od kilku lat w Szkole Podstawowej w Miłaczewie wita się ją po angielsku pod hasłem „Spring is here”. Tak było i tym razem. Na początek dzieci z oddziału przedszkolnego zaprezentowały się w piosence o pogodzie w języku angielskim. Następnie mieliśmy okazję posłuchać wiosennych wierszy, które uczniowie poszczególnych klas I-VIII wspólnie recytowali w języku Szekspira. Na naszej wiosennej scenie nie zabrakło również muzyki w języku angielskim. Szkolny chór zaśpiewał utwory „What a wonderful world” z repertuaru Louisa Armstronga oraz „Flowers” Miley Cyrus. Z uwagi na fakt, że 22 marca obchodzi się Międzynarodowy Dzień Wody, to obejrzeliśmy prezentację i krótki film edukacyjny o znaczeniu wody w przyrodzie i naszym życiu oraz dowiedzieliśmy się jak należy ją oszczędzać. Choć nie było tradycyjnego topienia marzanny, powitaliśmy wiosnę jak należy. Okazało się, że można pięknie wyrazić swoją radość z nadejścia wiosny również po angielsku. Teraz czekamy z nadzieją, że już za chwilę zrzucimy zimowe ubrania i będziemy zachwycać się tym, co w wiośnie najpiękniejsze.
Marta Tomczyk-Groblica
Zdj. M.T.
Więcej zdjęć:
Pozostałe aktualności
-
Rozpoczęcie roku szkolnego 2025/2026
-
Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2025/2026
-
Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2024/2025
-
Jakub finalistą Wojewódzkiego Konkursu Historycznego
-
Alicja finalistką Wojewódzkiego Konkursu Języka Polskiego
-
Piękno polszczyzny w centrum uwagi
-
Podsumowanie kampanii "Zachowaj Trzeźwy Umysł" w Szkole Podstawowej w Miłaczewie – rok szkolny 2024/2025
-
Podsumowanie realizacji programu Trzymaj Formę! w Szkole Podstawowej w Miłaczewie w roku szkolnym 2024/2025
-
Program dla szkół – podsumowanie działań
-
Certyfikat – „Szkoła Odpowiedzialna Cyfrowo”
-
Wycieczka do Biskupina
-
Akademia Bezpiecznego Puchatka
-
Dwudniowa wycieczka uczniów Szkoły Podstawowej w Miłaczewie w Góry Stołowe
-
Zdrowo żyję, wodę piję
-
Uroczyste zakończenie roku szkolnego 2024/2025